Avatar billede moxxi Nybegynder
20. december 2011 - 12:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Zebra Designer 2 pro - Keygan / Seriel

Hej derude, jeg kan simpelthen ikke finde en Keygan Til Zebra Designer 2 pro...

Hvis der er nogle af jer der ved hvor jeg evt kan finde en, eller har en må i meget gerne skrive..

TAK :)
Avatar billede thov Forsker
20. december 2011 - 12:41 #1
Du er ude i noget snavs, og det får du ingen hjælp til på seriøse fora.
Avatar billede chalde Seniormester
20. december 2011 - 12:42 #2
Så tager du lige og læser de betingelser du accepterede ved oprettelse:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Især pkt. 2.1.7.1:
Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale/alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted/registreringskoder, cd-keys og lignende.

Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG Danmark hjælpe med at efterspore personen, såfremt Politiet eller den relevante myndighed anmoder om det.
Avatar billede sifuentes Nybegynder
20. december 2011 - 14:46 #3
Er Eksperten.dk ejet af IDG Danmark?
Avatar billede RuneDams Juniormester
20. december 2011 - 17:53 #4
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/moxxi
Få lukket nogle af dine åbne spørgsmål af!!
Avatar billede moxxi Nybegynder
30. december 2011 - 09:57 #5
Nå, vidste jeg skam ikke sorry for that!