Avatar billede louis4 Nybegynder
20. december 2011 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdateringsfejl med fejlkode 800B0100

Jeg har i gennem nogle måder ikke kunne opdatere en bestemt opdatering fra windows automatiske opdateringer. Det er en opdatering, som windows selv kalder kb2641690. Fejlkode 800B0100.

Jeg har prøvet windows egen fejlfinder, og det har heller ikke virket. Jeg kan se, at det er et problem, som mange andre også har haft. Jeg håber, der er nogle der kan hjælpe mig igennem.

PS: Jeg har windows 7 64bit versionen installeret.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2011 - 07:45 #1
Avatar billede louis4 Nybegynder
21. december 2011 - 12:07 #2
Jeg har downloadet det program der er i guiden, og installeret det. Det hjalp ikke.
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2011 - 12:43 #3
Avatar billede louis4 Nybegynder
14. februar 2012 - 18:55 #4
Hey

Jeg har nu prøvet begge steder, uden at det hjalp noget.

Så hvis der er nogen, der har andre forslag, er de meget velkomne. Jeg begynder at tænkte, at det er farligt at jeg ikke har kunnet opdatere i så lang tid.
Avatar billede louis4 Nybegynder
18. marts 2012 - 15:12 #5
Windows klarede det selv. Efter mange måneder blev opdateringen pludselig kørt som den skulle af automatiske windowsopdateringer. Herlige computerverden.

Jeg lukker spørgsmålet.