Avatar billede Slettet bruger
21. december 2011 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Phoca Download 1.3.6 OG 1.3.9 - Joomla! 1.5.23 - Kan ikke tilføje nye kategorier eller sektioner!

Hej,

Jeg har lige lagt Phoca Download ind på min Joomla! installition, men jeg kan ikke tilføje nye kategorier eller sektioner, er der nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan det?

Jeg ved ikke om dette er den rigtige kategori at placere mit spørgsmål i, hvis ikke så lad mig vide det :)
Avatar billede cthrane Praktikant
24. december 2011 - 12:04 #1
phoca er nok det bedste galleri til joomla
din joomla kan du opdatere til 1.5.25, prøv at se om det bliver bedre af det

Prøv med en lidt ældre phoca
Julehilsen
www.joomlahouse.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2012 - 14:10 #2
Svar (til løsninger og pointgivning)