Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
23. december 2011 - 12:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Pixeleret tekst i Chrome og Firefox - hvorfor?

Mit spørgsmål er meget enkelt: Min Explorer viser tekst pænt, men både min Firefox og min Chrome viser tekst pixeleret, tyndt og hårdt - med andre ord uudholdelig grimt. Hvad er der galt? Kan nogen hjælpe?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
23. december 2011 - 13:12 #1
Er alle browsere sat til visning med "100%" ?
Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
23. december 2011 - 14:12 #2
Ja, men nu har jeg fået et yderligere problem fordi jeg i Firefox trykkede på visning i fuld skærm. Noget jeg ikke kan få den væk fra, hvorfor jeg nu slet ikke kan manøvrere i Firefox. Hvem fanden laver funktioner man ikke kan gøre om ved et højreklik? Hurra!
Avatar billede vejmand Juniormester
23. december 2011 - 14:59 #3
Prøv F11
Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
23. december 2011 - 15:08 #4
Tak, vejmand, :-) og så tilbage til det oprindelige spørgsmål. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 1337zy Nybegynder
23. december 2011 - 21:14 #5
er det en bestemt side eller er det overalt?
Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
24. december 2011 - 11:19 #6
Det er selvfølgelig overalt, ellers ville jeg ikke spørge og ikke formulere mig som jeg har gjort. Ikke flere ulven kommer-svar, tak. Jeg bruger i øvrigt almindelige bærbar pc med Windows XP.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2011 - 12:31 #7
Ved ikke lige hvad du mener med ulven kommer-svar? :-)

Men, måske det kan have noget at gøre med Cleartype: http://not4u2know.blogspot.com/2009/05/xp-cleartype-pnere-skrifttyper-pa.html
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
24. december 2011 - 12:44 #8
Martin, lige et godt råd, som mangeårig bruger af E:

Svar pænt når folk stiller deres tid til rådighed for at hjælpe dig, - ellers mister man hurtigt lysten...

I øvrigt - god jul....
Avatar billede Martin-Arhhh Nybegynder
25. december 2011 - 12:30 #9
Tusind tak for hjælpen, vejmand. Det virkede, og jeg glæder mig til at kunne bruge noget andet end Explorer nu. Til sidste kommentar: okay, det er taget til efterretning. God jul alle.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2011 - 13:30 #10
Velbekomme, så kommer her et svar til accept.  :-)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo