Avatar billede michael30 Nybegynder
23. december 2011 - 19:01 Der er 7 kommentarer

Windows mail

Hejsa...

Jeg sidder lidt med en nød jeg ikke kan knække

Har dødsdømt en vista maskine (jubii), men de brugte windows mail... dette findes mig bekendt ikke mere.

nu har jeg filerne liggende med hvad der lå i den, og vil sætte det op på f.eks. thunderbird.

Nogen der lige tilfældigvis ved hvordan jeg får det ind, for formatet/programmet kender thunderbird ikke til i dens import
Avatar billede 1337zy Nybegynder
23. december 2011 - 19:45 #1
Avatar billede 1337zy Nybegynder
23. december 2011 - 19:48 #2
ellers findes der en side ved navn google ^^
http://bit.ly/rxmM3x
Avatar billede michael30 Nybegynder
23. december 2011 - 19:52 #3
tja... så vidt jeg kan læse mig til kan windowslive mail bruges til webbasserede løsninger ala hotmail, gmail osv. og dette er domæne adresser, altså fra egen hjemmeside, så der skal kunne konfigureres smtp osv.
Avatar billede buttwipe Juniormester
23. december 2011 - 20:19 #4
Er det ikke bare at bruge Windows Mail:
http://www.sevenforums.com/tutorials/5481-windows-mail.html

Formoder du bruger Windows 7.
Det virker upåklageligt her.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. december 2011 - 20:53 #5
det, der er udgået, er outlook express (døde med xp).
Avatar billede pstidsen Novice
23. december 2011 - 22:37 #6
Man kan sagtens konfigurere en mailkonti i Windows Live Mail med smtp osv. Det har jeg selv gjort med en skolemail.
Avatar billede 1337zy Nybegynder
23. december 2011 - 23:03 #7
@pstidsen - det tænkte jeg nok ...