Avatar billede pallejens Novice
27. december 2011 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

iPad dokumentmappe

Jeg mangler en apps til at gemme dokumenter i, således at jeg hurtigt kan finde dem igen.
Det drejer sig om adobe, excel og word dokumenter!
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
27. december 2011 - 23:52 #1
Hej

Dropbox lyder som den App du søger. Det er en tjeneste der giver dig mulighed for at synkronisere mapper over flere computere/tablets/smartphones. Du kan således gemme dokumenter på din computer og se dem på din iPad.
såvidt jeg ved har Microsoft endnu ikke publiceret excel eller word til iPad men Apple har deres eget Numbers og Pages der er tilsvarende til at lave og arbejde i regneark samt tekstdokumenter på en iPad.

Dbh
Thomas
Avatar billede pallejens Novice
28. december 2011 - 11:17 #2
Hej Thomas

Tak skal du have - det var lige hvad jeg manglede!

Venlig hilsen
Palle