Avatar billede linobino Nybegynder
28. december 2011 - 22:34 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Min nye Acer kan ikke finde noget trådløst netværk :(

Jeg har netop fået en ny bærbar, Acer Aspire 7250. Mit store problem er, at jeg ikke kan finde nogle trådløse netværk på den overhovedet. Jeg kan sagtens komme på nettet hvis jeg bruger kabel, men der bliver slet ikke vist nogle trådløse net, hverken mit eget eller nogle af naboernes. På min gamle computer kom der altid en lang liste frem med forskellige netværk. Jeg har tændt for "knappen" (Fn+F3), så der burde være tændt for trådløs modtagelse.

Er der nogen der har en forklaring? :)
Avatar billede dryndte Nybegynder
28. december 2011 - 23:29 #1
når du mener at den ikke kan finde nogle mener du så at de ikke er synelige eller at du bare ikke kan komme ind på trådløst internet.

for hvis de ikke er synelige kan du prøve at gå ind på
Kontrolpanel->Netværks og delingscenter-> og så ude i højre side er der en fane som hedder rediger instillinger for netværkskort.

eller også kan du prøve at gå ind på http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers og se efter om du kan finde et opdatering til dit netværkskort.

eller en helt tredje ting du kan gøre er at gå ind i bios og tjekke om dit netværks-kort fongere korrekt, hvis ikke skal du nok kontakte butikken hvor du købte din computer i.

håber det var hjælp nok ;)
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2011 - 23:55 #2
hvad sker der hvis du klikker på "knappen" i det røde felt. Kommer der ikke en oversigt op.

http://imageshack.us/photo/my-images/9/image4vvz.png/

Peter K Olsen
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2011 - 08:01 #3
man opretter spørgsmål som kommentar
man bruger kommentar til det hele

svar er kun til lukning af spørgsmål

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
den løsning du brugte beder du lægge et svar du accepterer

er du sikker på den kan trådløs
der ligger ikke nogen under driver til denne pc

sådan indstiller du den

http://www.imgplace.com/viewimg502/6026/60landriver.jpg

m.v.h
29. december 2011 - 10:45 #4
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede linobino Nybegynder
29. december 2011 - 11:01 #5
Jeg bruger Windows 7 :)

Når jeg klikker oversigten frem står der bare, at der ikke er nogen netværk tilgængelige.
29. december 2011 - 11:22 #6
Jeg kan forestille min at der er (anden) Hotkey som skal aktivere WLAN ? (Er set før *S*) Er der nogen indikator ell. lign. for WLAN ???
Avatar billede linobino Nybegynder
29. december 2011 - 11:26 #7
Jeg synes ikke lige jeg kan se noget, mener du en knap eller lignende?
29. december 2011 - 11:34 #8
... nogle gang er 'knappen' samme sted som "indikatoren" ?
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2011 - 12:30 #9
du må have en cd eller dvd der fulgte med din pc
spørger lige igen

ER DU SIKKER PÅ at den har trådløst på den
der er ingen driver til den på deres side
?????????????????????????

du skal hente lan hos acer og installere
har ofte været ude for at man bagefetr skulle deaktivere det og så fremkom trådløs i systemtray
Avatar billede linobino Nybegynder
29. december 2011 - 12:50 #10
Da jeg satte computeren op hjemme ved mine forældre i forgårs virkede det fint, der fandt den deres trådløse net og kom på uden problemer. Men da jeg fik den hjem igår, kunne den ikke finde noget trådløst overhovedet.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2011 - 14:16 #11
har du prøvet at deaktivere lan på den

i enhedshåndtering må der være 2 under netværkskort
jeg har ikke trådløst i min stationære kun på routeren via kabel

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 10:54 #12
hvad sker der her
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 10:54 #13
var det svaret
Avatar billede linobino Nybegynder
28. februar 2012 - 09:58 #14
...