Avatar billede Pawlus Novice
31. december 2011 - 10:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

explorer i windows 7

Hejsa.

Jeg har netop fået en ny computer med windows 7 hvor der er et problem med explorer.
Problemet kommer når jeg lukker en Browser, så får jeg følgende fejlmelding "explorer holdt op med at virke, programmet lukkes". Det er ikke hver gang meddelelsen kommer, kun engang imellem. Jeg har forsøgt om jeg kunne finde en løsning på nettet med hidtil uden held. Jeg har læst at en printer med funktionen e-print evt. kan være skyld i det, men ved ikke om det passer. Nu håber jeg en herinde kan hjælpe med et svar.
Avatar billede pstidsen Novice
31. december 2011 - 10:59 #1
har du en printer med e-print?
Avatar billede Pawlus Novice
31. december 2011 - 11:51 #2
Ja jeg har en HP Photoshop med e-print.
Avatar billede pstidsen Novice
31. december 2011 - 14:59 #3
Prøv at afinstallere den og se om det hjælper.
Avatar billede Pawlus Novice
01. januar 2012 - 12:53 #4
Det løste problemet tak. Havde selv på fornemmelsen at det var årsagen.
Avatar billede pstidsen Novice
01. januar 2012 - 18:24 #5
Her er et svar til accepterIng.

PS: Du skal IKKE selv ligge et svar. Det er til løsninger og pointgivning som der også står...!
Avatar billede Pawlus Novice
02. januar 2012 - 11:02 #6
Ok. Så har jeg misforstået det, jeg troede det var der man skulle skrive hvis tråden skal lukkes så jeg kunne uddele point:)
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2012 - 13:01 #7
NU skal du lave et flueben ved MIT svar og trykke "Afgiv point".
Avatar billede himmelko Juniormester
25. marts 2012 - 13:39 #8
Jeg sidder så med præcist samme problem, men jeg har ikke en printer med e-print. Har i hvert fald ikke selv tildelt den en e-mail adresse, så medmindre den selv kan gøre det, så er det ikke det som er galt.
Er der andre forslag på løsninger?