Avatar billede azeofchaze Nybegynder
01. januar 2012 - 13:41 Der er 1 kommentar

Søger person med kendskab til vBulletin.

Hej Eksperter.

Jeg har købt en "fuld" version af vBulletin, som jeg meget gerne vil have installeret, vedligeholdt, og på fremtidig sigt optimeret.

Jeg søger én der har erfaring med dette, da jeg har en del forskellige ønsker til udseendet, og måden eks billeder ses i en tråd.

Jeg søger ikke én med stort firma og mange års erfaring, men nærmere en "hobby-udvikler", der synes at det kunne være en spændende udfordring, og som dog har den fornødne erfaring.
Det er nemlig samme måde jeg selv er startet op på i "min branche", og en oplagt mulighed for begge parter.

Som start vil jeg meget gerne høre fra folk med tid og interesse, og især timepris, og tids-overslag vil være rart at få fastlagt som det første...

Skriv PM, eller i tråden.
Avatar billede azeofchaze Nybegynder
03. januar 2012 - 17:50 #1
Person fundet. Tråd lukket....