Avatar billede Torben4230 Nybegynder
03. januar 2012 - 20:36 Der er 6 kommentarer

Linkkatalog

Jeg har for nylig lavet et linkkatalog: http://linkfinder.dk . Jeg har oprettet en hel del links til linkkataloget, heraf en god del fra sider med meget høj linkværdi i. Dette kan af naturlige årsager, dog ikke ses på sidens pagerank endnu, men der er helt sikkert en god linkværdi i at være i linkkataloget.

Hvordan får jeg nu hurtigt 500 gode tilmeldinger til linkkataloget?
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
03. januar 2012 - 22:16 #1
Har du skrevet et indlæg på Amino?

Det plejer at give godt.

Jeg skal også nok lige smide en masse links ind til dig, så må vi jo se om du vil have dem ;.)
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
04. januar 2012 - 09:20 #2
Amino er prøvet, det gav noget men ikke helt i størrelsesorden 500 :-)
Avatar billede mikaelch Novice
04. januar 2012 - 14:17 #3
hvorfor har du ikke søgeord optimeret

siden skriv løs på siden blog dagligt

arbejde over alt

her lidt ekstra tips http://www.eksperten.dk/spm/919842#reply_7658252
Avatar billede superevent Nybegynder
04. januar 2012 - 20:54 #4
Det vil være en god idé med flere kategorier i kataloget, så man lettere kan placere sit link.
Avatar billede Torben4230 Nybegynder
05. januar 2012 - 10:33 #5
Det vil være en god idé med flere kategorier i kataloget, så man lettere kan placere sit link.

Du er velkommen til at foreslå nye kategorier i forbindelse med tilmelding af hjemmeside.
Avatar billede 301073 Nybegynder
19. april 2012 - 10:38 #6
Jeg vil også give de andre ret, som der bliver sagt her. Du må ud og jagte blogs hvor de skriver om linkbuilding - og så få placeret en kommentar om du har lavet et link katalog. Du kan eventuelt også kontakte alle artikeldatabaserne. Tilbyd de får en fremhævet plads hos dig og de gør det samme med dig feks. Ellers er det bare hårdt arbejde - intet kommer let her i verden :-)