Avatar billede DePlex Nybegynder
04. januar 2012 - 19:32 Der er 4 kommentarer

Paypal express setup

Jeg skal have sat paypal express checkout op på min side, men jeg fatter hat af hvordan man gør, så jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Jeg har allerede lavet min egen indkøbskurv så ekspress er den eneste mulighed der er. Jeg har google en del uden at få forståelse for hvordan jeg skal gøre.

Mvh.
Christian.
Og forsat godt nytår til alle :)
Avatar billede vagnk Juniormester
05. januar 2012 - 08:44 #1
Er du tilmeldt og har en konto hos PayPal?
Avatar billede DePlex Nybegynder
05. januar 2012 - 16:16 #2
Ja det er jeg.
Avatar billede vagnk Juniormester
06. januar 2012 - 07:25 #3
Kan du prøve at nærme dig der hvor problemet er? Er der noget i PayPals beskrivelser du ikke forstår? Virker din indkøbskurv ikke? Har du prøvet at indbetale til eller udbetale fra PayPal?
Avatar billede DePlex Nybegynder
06. januar 2012 - 18:04 #4
Jeg har lavet min egen indkøbskurv der virker til perfektion, men problemet er at forbinde den med paypals express cheackout og nej jeg vil ikke bruge paypals indkøbskurv.