Avatar billede Kynaeb Nybegynder
06. januar 2012 - 21:09 Der er 4 kommentarer

Computer - går i sort efter opstart, rød lampe der lyser på grafikkortet.

Hej derude. jeg har lige rænset blæseren på mit grafikkort fordi jeg synes det laggede når jeg spillede online spil. efter den var gjort rent, satte jeg den på igen, der var dog én skrue jeg ikke kunne sætte på igen så den sidder fast i tre skruer men stadig stabil. da jeg startede computeren op igen gik den i sort efter 5-10 sekunder mens en rød lampe lyser på grafikkortet. jeg har ikke fjernet grafikkortet eller noget andet jeg skruede bare blæseren  af og rensede den. det er første gang den har gjort det.
nogen der kan hjælpe??

mvh Rasmus
06. januar 2012 - 21:19 #1
Velkommen til E. ...

...fast i tre skruer men stadig stabil... - det skal du ikke være sikker på !!!

Det er DET som er problemet - ikke god nok kølekontakt...

---

PS: I kategorien Søgemaskiner ?
Avatar billede Kynaeb Nybegynder
06. januar 2012 - 21:33 #2
fik sat den i efter nogle forsøg, men der var stadig galt, det viste sig så at være en skrue der ikke sad ordenligt i. det virker nu.
MANGE TUSINDE TAK!

Mvh Rasmus
06. januar 2012 - 21:36 #3
Lægger hermed et [svar]...

www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2013 - 17:41 #4
Husk at lukke tråden!
Der er lagt et svar til det