06. januar 2012 - 22:07 Der er 3 kommentarer

Trådløs gennem switch

Jeg vil gerne kun komme trådløs på nettet med det setup jeg kører med nu..

har fibernet og det hele komme ind i en stor boks hvor jeg har køret rj45 kabel ud til min switch..der fra vil jeg gerne bruge en af portene i den 8port switch jeg har til at komme trådløst på nettet med bærbar,smartfon,wii..

nogle der har gode ideer ?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
06. januar 2012 - 23:45 #1
ja du skal skifte switch, fra fiberbox, ud med en trådløs router
07. januar 2012 - 00:18 #2
det er ik det bedste..vil helst ik skifte den switch ud det er en 12port og den kører du til mange af mine ting..nas,boxee box,anlæg.
så det ville være super hvis man kunne få noget man kunne koble på switchen gennem en port og komme på trådløst den vej..
07. januar 2012 - 00:37 #3
... du kan godt gøre som du beskriver...

Bare sæt den trådløse box på en 'tilfældig' port på den 'store' Switch ...