Avatar billede radiomus Nybegynder
11. januar 2012 - 12:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mobilt bredbånd uden GB begrænsning

Hej eksperter!

Firmaet har en trådløs router med mobilt bredbånd. Lige pt har vi en begrænsning på 20GB, hvorefter vores 7mbit nedsættes til 0,5mbit.

Jeg har uden held ledt efter en udbyder uden GB begrænsning, eller i hvert fald et højere hastighed efter begrænsningen.

Har i nogle forslag?

/Radio
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 12:35 #1
telia 4g har en grænse på 30gb - men det kræver en ny router også.
Avatar billede radiomus Nybegynder
11. januar 2012 - 12:44 #2
30GB er slet ikke nok :-)

Ved du noget om hvad deres hastighed er efter man rammer begrænsningen?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 13:01 #3
den går ned på 120kbit/s - så reelt uanvendelig.
Og de 30gb er maks i dk - hvis I skal have flere data, så tag fx 4 abonnementer (120gb), og skift usbdongle i router fx hver mandag.
Avatar billede radiomus Nybegynder
11. januar 2012 - 13:18 #4
Det er sq ikke holdbart at jeg skal løbe rundt og skifte simkort i vores router hver uge.

Der må være nogle firma pakker som kan hvad jeg søger.
Avatar billede claes57 Ekspert
11. januar 2012 - 14:38 #5
30gb er den største pakke pt - men du kan da ringe rundt til 3, telia, tdc efter et specialtilbud (husk at ringe til 'erhverv').
Avatar billede giweo Juniormester
11. januar 2012 - 17:41 #6
Hos "3" kan du købe en 50 GB pakke til 299,- DKK
Og hvis det ikke er nok, kan der til købes "pakker af 10 GB" for 120,- DKK

http://www.3.dk/Business/Mobilt-bredband/Abonnementer/Mobiltbredband_50GB/
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
11. januar 2012 - 21:34 #7
Som Lrngelhardt skriver, er max på det Danske marked pt 50GB.

Det er 3 der tilbyder det til virksomheder.

Du kan se en liste udfra antal GB i løsningerne på markedet her:

http://www.bredbaandmobilt.dk/mobiltbredbaand_forbrug.html
Avatar billede radiomus Nybegynder
16. februar 2012 - 15:40 #8
Droppede mobilt bredbånd. Venter på en installatør fra TDC, så jeg kan få flatrate bredbånd.