Avatar billede louisek Mester
12. januar 2012 - 13:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logo i AutoCad 2012

Jeg vil gerne have mit logo sat ind i tegningshovedet, men der kommer en ramme omkring - kan jeg undgå det? Mit logo består af bomærke og noget tekst, så der er "transparent" rund om de forskellige elementer.

Når jeg sætter logoet ind, kommer der en ramme om det hele, som ikke er synderligt køn. :)

Vh Louise
Avatar billede dla Praktikant
13. januar 2012 - 10:13 #1
Prøv (jeg har version 2009, måske er det anderledes i din version):

Modify/Object/Image/Frame
sæt værdien til 0
Avatar billede dla Praktikant
18. januar 2012 - 11:21 #2
Hej louisek, fungerede det?
Avatar billede louisek Mester
27. marts 2012 - 14:23 #3
hej dla, jeg har ikke haft tid til at nørkle med det endnu - men nu får du lige dine points :)
Avatar billede dla Praktikant
27. marts 2012 - 16:05 #4
Hej Louise

Mange tak - men det var jo da ikke nødvendigt hvis du ikke kan få det til at du.

Hilsen Dorit