Avatar billede hanklitvej Nybegynder
16. januar 2012 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lyd skratter i Creative headset

Hej.

Jeg har købt et nyt headset, creative Digital Wireless Gaming Headset HS-1200.

Så vidt jeg kan forstå har det sit eget lydkort, da det kun kan tilsluttes usb.

Når jeg sætter den til min pc kan jeg få lyd ud, men lyden skratter meget.

Når jeg forsøger at installere medfølgende software får jeg diverse fejlmeldinger.

På min anden pc kører det uden problemer med god lyd uden at installere noget som helst.

Begge pcer er med win7.

Nogen ide om hvad jeg kan gøre for at få det til at virke?

På forhånd tak.
Avatar billede kimwright Nybegynder
17. januar 2012 - 08:35 #1
Alt efter hvilket mærke din computer er - så har mange af producenterne deres egne små "lyddriver tweaks" evt. prøv at fjern driver til dit lydkort - og så installer igen (:
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
17. januar 2012 - 17:20 #2
Nu har jeg prøvet at slette driverne fra enhedshåndtering, men det ændrede ikke noget.

Det er en hp på med 32bit win7. Lyden gennem pcens egns højtalere og jack-tilsluttede enheder virker fint.

Den som det virker på er packard bell med 64bit win7.
Avatar billede hanklitvej Nybegynder
17. januar 2012 - 17:53 #3
Problemet er løst.
Der var 2 mikrofoner slået til samtidig, den indbyggede og det i headsettet, det gjorde at softwaren ikke kørte som det skulle.