Avatar billede FrederikM Nybegynder
21. januar 2012 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på trådløst netværk

Jeg har en acer og et trådløst netværk, som jeg altid har kunnet logge på. Jeg har dog nu restaureret min acer til "fabriksindstillinger", og da jeg herefter ville på nettet, kan jeg sagtens finde det trådløse netværk og taste adgangskoden, men herefter skriver den bare "henter netværksadresse", og så sker der ikke mere. Jeg har søgt lignende spørgsmål herinde, og andre har haft samme problem, men tilsyneladende ikke efter en restaurering af PC'en. Desuden er jeg ikke teknisk, så jeg fik ikke meget ud af svarene.
Jeg håber derfor, at nogen kan give mig mig en "vejledning".

På forhånd mange tak.
Avatar billede wandaxp Praktikant
21. januar 2012 - 23:55 #1
Der er garanteret kommet et hak i at den skal bruge et certifikat..

Men jeg kan også hjælpe dig online (Fjernbetjent) hvis du ønsker det så skal du bare have et kabel i mellem pc og router lige men jeg laver opsætningen :-)

Selvfølgelig gratis :-)
Avatar billede wandaxp Praktikant
21. januar 2012 - 23:58 #2
Det tager ikke lang tid og point mangles ikke :-)
Avatar billede FrederikM Nybegynder
22. januar 2012 - 15:23 #3
Mange tak for dit hurtige svar. Ja, jeg har nu opdaget at den skriver, at den mangler et certifikat. Jeg prøver at forbedre mig teknisk, så kan du evt. forklare, hvordan man får et certifikat? Det må jeg jo have haft inden jeg restaurerede maskinen.
Avatar billede FrederikM Nybegynder
24. januar 2012 - 10:26 #4
Problemet er løst.
Avatar billede FrederikM Nybegynder
24. januar 2012 - 10:31 #5
Hej wandaxp. Hvis du lægger et svar, kan jeg give dig de point jeg udlovede, og slutte tråden. Forresten brugte jeg dit forslag, jeg fik bare en kammerat til at redigere min router, så tak for hjælpen.
Avatar billede FrederikM Nybegynder
05. februar 2012 - 11:43 #6
For at lukke tråden, lægger jeg et svar selv