Avatar billede haverslev Novice
22. januar 2012 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bundkort med 4 G34 socket

Hej

Jeg leder efter et bundkort med 4 G34 socket, der skal have 4 stk. 12 kernet AMD Opteron 6238 cpu`er monteret.
Et bundkort som f.eks TYAN S8812 har de specifikationer jeg skal bruge, men jeg vil ikke give ca. 4500 kr. for dette kort i USA
http://www.tyan.com/product_SKU_spec.aspx?ProductType=MB&pid=670&SKU=600000180

Min hardware dealer kan ikke skaffe det billigere, så måske er der nogle herinde der kan finde eller kender et sted, hvor jeg kan købe et sådan bundkort med 4 G34 socket.
Pris: ikke over 3500 kr.

Maskinen skal bruges til rendering opgaver
Avatar billede m_soender Nybegynder
22. januar 2012 - 22:16 #1
Du kan jo prøve at se om din hardware pusher evt. kan få fat i bundkorts fra supermicro. De laver nogle fine bundkorts, og har et godt udvalg http://www.supermicro.nl/Aplus/motherboard/Opteron6000
Avatar billede haverslev Novice
23. januar 2012 - 18:52 #2
Ja, H8QGL-xx modellerne kunne også være en mulighed - tak forløbig.
Avatar billede haverslev Novice
06. februar 2012 - 08:07 #3
#1 > Det viser sig, at det blive ligeså dyrt at hente hjem, som mit "oprindelige" TYAN S8812.

Det er muligt at de ikke kan gøres billigere, men vil lige give spørgsmålet en uge mere.

Hvis ikke der er kommet et "billigere" forslag, så bedes du lægge et svar for indsatsen m_soender
Avatar billede m_soender Nybegynder
06. februar 2012 - 11:25 #4
Jeg samler ikke point, så dem beholder du bare. Du smider bare selv et svar og tager de point for det.
Avatar billede haverslev Novice
21. februar 2012 - 08:28 #5
Takker for hjælpen.

Må bide i det sure æble og give 4500 kr. for det TYAN bundkort