Avatar billede madsnn Juniormester
24. januar 2012 - 08:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys wrt120N som repeater for Linksys wrt610N

Jeg har 2 routere som jeg gerne vil have sat op sådan at wrt120N routeren virker som en repeater for den wrt610N router jeg har i dag.

Men det vil ikke rigtig fungere og jeg ved ikke helt hvad det er jeg mangler at sætte op.

Kan I hjælpe ?
Avatar billede romeo Nybegynder
24. januar 2012 - 09:11 #1
Mig bekendt, nej, da wrt120n kun er en "home router"
Nogle Linksys kan man smide en 3rd parts Firmware på dem, og derved få en masse features. Men mener ikke WRT120N er en af dem.
DD-WRT som er en af de mere brugte fw´s, kan ikke bruges på WRT120.

Din WRT610N derimod, er der en dd-wrt fw til. Du skal bare lige huske at læse det hele igennem. Da du kan resikere at "dræbe" den hvis det går galt.
http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/WRT610N
Avatar billede madsnn Juniormester
02. september 2013 - 08:35 #2
Du har helt ret, og jeg måtte ty til andet udstyr for at få det sat op.