Avatar billede davidp1000 Nybegynder
27. januar 2012 - 20:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke uploade

Jeg har et MEGET irriterende problem.
Jeg kan ikke uploade via hverken yousendit eller wetransfer. Itunes vil ikke hente opdateringer og siger at der er en netværksfejl.

Jeg kan godt lave en speedtest.net og downloader og uploader fint, jeg kan også uploade via utorrent (ikke at jeg bruger sådan noget) :-)
Og facebook modtager også snildt mine billeder.

Jeg har forsøgt at slå windows firewall fra og også oprette åbne porte til de forskellige programmer - men intet hjælper.

jeg har forsøgt i min router at såtte MTU op til maks (1500kb) uden held.

Jeg kører windows 7 ultimate x64

Og jeg vil meget gerne have noget hjælp hvis der er nogle kloge hoveder der ude :-)

Mvh
David
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
27. januar 2012 - 22:49 #1
Forslag fra google mm
www.google.com

Fjerne virus og spyware

http://www.eksperten.dk/guide/1232
windows update

http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/thanks.aspx?ln=da&&thankspage=5

Hent og installer: Secunia Personal Software Inspector (PSI)

Opdatering af Programmer er ikke altid en let opgave.
Det er derfor vigtigt at bemærke, at formålet med Secunia PSI er at registrere og afgøre, om sikkerhedstrusler, som følge af sårbare programmer, findes på din PC. Derfor, når du har installeret programmet, så kør en scanning og hent de opdateringer, der mangler.

Hjælp til install og support på itunes
http://www.apple.com/dk/support/itunes/install/

Support youseendit.com
http://support.yousendit.com/
http://support.yousendit.com/t5/Accounts-and-Subscriptions/Looking-for-Technical-Support/ta-p/850

support og hjælp wetransfer
www.wetransfer.com
http://wetransfer.info/
under faq
Problems Uploading
og vælg contact

Vh kristian
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
27. januar 2012 - 22:49 #2
Hvilken sikkerheds pakke kører du og hvis du ikke kører nogen så anbefaler jeg købe version
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
27. januar 2012 - 22:50 #3
hvad udbyder og router har du
Avatar billede davidp1000 Nybegynder
27. januar 2012 - 23:05 #4
Jeg bruger stofa, kører med en Netgear router, wndr3700.
Jeg har indstalleret alle updates fra windows og kører kun med windows sikkerhed. Security Essentials og windows firewall-

Jeg har drønet rundt hos yousendit og wetransfer og kan ikke finde noget hjælp der umiddelbart...

Jeg læste log filen fra Itunes der sagde at den ikke kunne få adgang via "http  80/tcp    www www-http    #World Wide Web"
Jeg har slettet strengen i "services" og genstarter nnu for at se om det hjælper på Itunes...

Jeg hader computere :-(
Avatar billede davidp1000 Nybegynder
27. januar 2012 - 23:18 #5
Nix det virkede heller ikke...
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
28. januar 2012 - 09:31 #6
Jeg hader computere :-(

Jeg har drønet rundt hos yousendit og wetransfer og kan ikke finde noget hjælp der umiddelbart..

Jeg læste log filen fra Itunes der sagde at den ikke kunne få adgang via "http  80/tcp    www www-http    #World Wide Web"
Jeg har slettet strengen i "services" og genstarter nnu for at se om det hjælper på Itunes...

Citater fra dig..

Jamen, det nytter jo ikke noget bare at rode rundt og hade computere..
Følg gerne tingene slavisk.
Brug deres contact og support muligheder.

Fx itunes apple produkter.

Router og stofa hjælp

yousendit og wetransfer
Hvis du har abbonnement hjælper de via support.

Der er altid google.  og så brugerforum

Fx også det med at lave virus logs og sende ind ..her på eksperten.

Jeg hjælper gerne via teamviewer men kravet fra eksperten er at vi lægger løsning ind her
vh kristian
(jeg kan ikke lave arbejde ud fra logs og registrerings database)
Avatar billede davidp1000 Nybegynder
28. januar 2012 - 13:27 #7
Jeg vil meget gerne have hjælp via teamviewer (kender det dog ikke)
Jeg har prøvet at gennemgå diverse guides og har haft kontakt til stofa der peger på min egen router og derfor ikke kan hjælpe...

Det er en ret ny instalation af windows da jeg lige har købt computeren. Jeg har forsøgt via det trådløse kort der sidder i, men det kan heller ikke. Jeg har så forsøgt via en anden computer på mit netværk, og det kører uden problemer. Så det må da være noget i windows opsætningen der stopper det...

Åhh - jeg håber det bliver løst
Avatar billede davidp1000 Nybegynder
28. januar 2012 - 13:34 #8
Jeg har lige prøvet at lave en "cleanboot" slået windows firewall fra, og essentials fra, så der ikke burde være noget der kører på computeren, men jeg kan stadig ikke...
nu prøver jeg at åbne i fejlsikret tilstand med netværk og ser om det virker...
Avatar billede davidp1000 Nybegynder
29. januar 2012 - 01:02 #9
HAHAAAAA.... jeg har løst det.

Af en eller anden grund stod windows explorer til at bruge en proxyserver??? nu bruger jeg ikke explorer så havde ikke lige tænkt at kigget der, og troede egentlig heller ikke den kunne overrule andre programmer og firefox. Men nu har jeg slået det fra og alt virker... tak for din hjælp og håber andre kan bruge det til noget.

Mvh
David