Avatar billede shemeri Praktikant
27. januar 2012 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SMS eller Web Printer

Hej,

Jeg har lavet en webshop og vil gerne sende ordrer til en sms eller web printer. Jeg har søgt på nettet og fandt mange men ingen i dk hvor jeg kan købe.

http://www.sms2printer.co.uk/?gclid=CI69pZj88K0CFYK9zAodwAJZrg
http://www.alibaba.com/showroom/sms-printer.html

Er der nogen der ved hvor jeg kan sådanne printer her i dk? :-)
Avatar billede tcp Nybegynder
27. januar 2012 - 21:42 #1
Kan en printer med en Email adresse ikke løse dit problem ?

Du får bare din webshop til at sende alle ordre til printerens email og så kommer de ud ?
Avatar billede shemeri Praktikant
27. januar 2012 - 21:51 #2
ja men så er det jo A4 og ikke bon!
Desuden, e-mail kan tage lang tid til at kommer frem, men med web api eller SMS er det hurtigere og mere sikkert synes jeg.
Avatar billede tcp Nybegynder
27. januar 2012 - 21:59 #3
Ja der er fordele og ulemper, men det var bare et bud på en løsning så du kunne komme igang :-)

Ellers køb den på alibaba men betal kun med paypal så er du bedre sikret, men så husk at købe godt med papir for det er jo ikke sikkert du kan købe nyt papir om 6 måneder. :-)
Avatar billede shemeri Praktikant
27. januar 2012 - 22:02 #4
Ja, det er jo min sidste valg mulighed.

Der må være en forhandler her i DK så er jeg også sikret og hurtigere at få den hjem :-)

Men tak for hjælpen :-)
Avatar billede shemeri Praktikant
25. juli 2012 - 08:57 #5
lukker