Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2012 - 11:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bredbånd Århus

Jeg overvejer at skifte fra Fullrate til Stofa, da de har højere hastigheder til en lavere pris. Jeg har altid været fuldt tilfreds med Fullrate, men hvorfor betale for meget for et produkt ;)...

Jeg ville derfor hører om folks erfaringer med Stofa Bredbånd i Århus Midtby?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
28. januar 2012 - 14:01 #1
To ting. Først og fremmest så prøv at ringe ind til Fullrate - det kan være du kan spare en anelse pga. af dine overvejelser. Dernæst er der mange, der har negative erfaringer med Stofa - se evt. trustpilot. Jeg ved ikke hvad dine behov er - men har du overvejet 4G i stedet? se evt. mere her: http://www.internet-bredbaand.dk/647/4g-mobilt-bredband-fra-telia-49-kr-pr-maned-fri-hastighed/
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2012 - 14:09 #2
4G er ikke en mulighed, gider ikke trådløst - Been there, done that!

Nu siger du folk har negative erfaringer, men det bygger du på trustpilot. Jeg efterspørger jo folk som har direkte erfaring med Stofa Bredbånd herinde ;) - Men tak for forslaget
Avatar billede Rommy Nybegynder
01. februar 2012 - 17:36 #3
Jeg har haft Stofa i Århus i noget der ligner 2 år.

Oppetiden er fantastisk. Jeg arbejder til tider hjemmefra, så det er temmelig vigtigt at det spiller, og det må jeg sige at det gør.
Før havde jeg noget der hed Bolignet Århus, og det var nede cirka hver måned, i lang tid af gangen - så det skal du ihvertfald undgå!

Nu skifter jeg alligevel videre, da priserne på Stofa kræver en tv pakke. Og da jeg ikke ser tv, så ender regnestykket faktisk med at være dyrere. Sjovt nok er det først nu jeg har fået taget mig sammen, men sådan er der jo så meget :).

Kig http://123bredband.dk/prissammenligning - kan du ikke finde noget billigere, så nap Stofa. Kan du leve med prisen, kan du med garanti også leve med resten, for jeg har været 100% tilfreds.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2012 - 08:23 #4
Stofa bredbånd er bestilt nu med en 50/5, og det lyder jo godt med de erfaringer du har gjort dig, #3
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2012 - 19:41 #5
Svar
Avatar billede Mikk1999 Novice
08. juni 2014 - 23:13 #6
Du kan også overveje waoo, det har jeg lige selv fået installeret og det kører rigtig godt. Tjek evt. priserne ud på http://www.pris-paa-bredbaand.dk/