Avatar billede kxrider Nybegynder
30. januar 2012 - 05:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med traadloes internet

Hej

Har et problem med at logge paa et traedloest netvaerk. I starten fik jeg en besked med / Validerer identitet/ og gik fjerne fluebenet ved  - "IEEE802.1x to the availiable network"

Nu kommer den og spoerger om kode og naar den er tastet ind begynder den at oprette forbindelse, men kun til begraenset/ingen adgang!

Bor pt. sammen med 3 andre i USA der kan logge paa samme netvaerk uden problemer.

Hvad kan der vaere galt

Paa forhaand tak
30. januar 2012 - 07:09 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Sker det også hvis de andre IKKE er 'på' ?
Avatar billede poko1 Ekspert
30. januar 2012 - 08:56 #2
Prøv at se på billedet er der nogle af tingene der ikke er på plads?
http://imageshack.us/f/14/netvrk.png/
Avatar billede kxrider Nybegynder
30. januar 2012 - 18:03 #3
Det er windows XP, da det sker ogsaa selvom de andre ikke er paa.
Avatar billede MikkelsensBW Nybegynder
10. februar 2012 - 09:02 #4
prøv at tjek om du får tildelt en ip address :

når du har skrivet dit validerings kode og den skriver begrænset netværk tjek dette

gør dette :

start->run->skriv cmd & tryk enter->skriv ipconfig tryk enter

og se hvad din ip addresse samt default gateway.

Vh Mikkelsen
Avatar billede kxrider Nybegynder
13. september 2012 - 13:39 #5
Lukker