Avatar billede thomasfricke Juniormester
30. januar 2012 - 19:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Biltorvet

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig, at hente oplysninger fra biltorvet.dk
Ved ikke om man kan, og om man må!?!?!?

Men eller, her kommer oplysnigerne:

1: http://www.biltorvet.dk/MinBil/minbil.aspx
  - Denne side indeholder en tekstfelt, og en knap.
    (Indtaster bil reg. nummer)

2: Knap sender en videre, hvor man skal taste nummer fra et billed.
    (Ved ikke om man kan komme uden om!)

3: Efter nummer, bliver man sendt hen til oplysningerne som jeg gerne vil bruge. De oplysninger er
    vist som et billed, men trykker man på dem ligger den teksten op i et tekstfelt.

### Det er oplysningen "Stelnummer" jeg gerne vil bruge. ###

Oplysningen skal sættes ind i en <input>
<input type="text" name="stel" disabled="disabled">

Kan nogen hjælpe mig ???
Avatar billede kjeldsted Novice
30. januar 2012 - 19:46 #1
Grunden til at man skal skrive de tegn ind er formodentlig et forsøg på at stoppe det du netop har gang i. Du bliver nok nødt til at kontakte biltorvet.dk og spørge om du vil kunne få adgang til oplysningerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2012 - 20:04 #2
billede med nummer er kodet - det er faktisk kun php/serveren selv, der ved, hvad der står aktuelt - den kan du ikke bryde. Derfor findes den efterhånden på mange sites, der er trætte af data-huggere (og på mail-formularer, hvor man undgår maskin-spammere)
Avatar billede thomasfricke Juniormester
30. januar 2012 - 20:23 #3
Tak for kommentare, har sendt mail med anmodning :)

Læg svar begge to, så kan i dele...
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2012 - 20:27 #4
hold bare mig ude af point...
Avatar billede thomasfricke Juniormester
30. januar 2012 - 20:51 #5
så bare kjeldsted :)
Avatar billede kjeldsted Novice
30. januar 2012 - 20:59 #6
Og her er svaret så :)