Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. januar 2012 - 22:13 Der er 6 kommentarer

Messenger-forbindelse DK-Phillipinerne

Jeg har problemer med at få kontakt til min bror der bor på phillipinerne.

Jeg vil gerne have kontakt via fx messenger, men der er ikke "hul igennem".

Jeg hørte fra en der engang var i USA, og han sagde det var lidt kompliceret at få kontakt, da de bruger AOL derovre. Han skulle skrive en del på en eller anden måde (han har desværre ikke vejledningen mere) for at kunne forbinde til messenger.

Nogen der ved hvordan man får hul igennem der ud til så man kan chatte/snakke live ??
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 22:22 #1
Har I ikke mulighed for Skype? Bedre kvalitet og det man normalt bruger til kommunikation og video og lande afstande.
Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. januar 2012 - 22:25 #2
Har ViopBuster, men det er ikke den løsning jeg søger. VoipBuster og Skype vil have betaling til Phillipinerne.

Derfor er det OffTopic..
Avatar billede pstidsen Novice
30. januar 2012 - 22:34 #3
VipoBuster?
Avatar billede domino191191 Nybegynder
30. januar 2012 - 22:41 #4
VipoBuster ?? Hvad er det ?? Jeg snakker om VoipBuster. Prøv at google det. Så får du svaret.  :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
31. januar 2012 - 03:35 #5
#2
skype skal kun har penge hvis du ringer til fastnet eller mobil snakker du over internet er det gratis skype er bedre end messenger
Avatar billede pstidsen Novice
31. januar 2012 - 08:33 #6
#5: Ja det siger jeg altså også!