Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
03. februar 2012 - 16:59 Der er 6 kommentarer

PROBLEMER MED AT DOWNLOADE FILER FRA NETTET!

Jeg har en bærbar der er en HP Mini bærbar og er født med windows 7 starter.. Jeg har dog problemer med at installerer filer på den. Så nu spørger jeg jer: jeg har lige for tiden internet explorer 7 (P.G.A JEG IKKE KAN DOWNLOADE VERSION 9 AF BROWSEREN) så hvordan kan jeg gøre sådan så jeg kan downloade filer fra nettet? skal man slå noget fra eller til?

Tak på forhånd:)
Avatar billede tintir Nybegynder
03. februar 2012 - 17:53 #1
Hvis det er det jeg tror skal du have noget hentet som kan tage den slags filer eks .exe
hvis det ikke er det saa skriv.
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
03. februar 2012 - 19:30 #2
Hver gang jeg trykker 'download' så står der "de aktuelle sikkerhedsinstillinger tillader ikke dette"
03. februar 2012 - 20:07 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

Husk at pænt vende tilbage til dine tidl. spørgsmål -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Henrik3400 - det har du ikke 'lært' endnu ...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede tintir Nybegynder
04. februar 2012 - 11:57 #4
Hvis sikkerhedsinstillingerne ikke tillader det så skal du ind på kontrolpanelet. Derinde skal du så ind under "system og sikkerhed". Det burde den hedde. Men klik ikke på navnet, men klik på "find og løs problemer". Så dukker der mange muligheder op som faktisk er ret nemme. Der burde stå noget med grønt som dette: "Netværk og Internet". Indeunder det er der 2 muligheder. Den første er "Opret forbindelse til internettet", den anden er "Få adgang til delte filer og mapper på andre computere". den klikker du på (altså nummer 2 "Få adgang...). Så dukker der noget op og det ignorere du bare. Du trykker på næste og den går videre. Så burde den sige "Registrer problemer". Hvis den gør det så er du på rette fod. Det tager lidt tid, men til sidst kommer du ind hvor den siger "Angiv den netværksplacering, du vil have adgang til" (det kan godt være den har fundet problemer og den lader du bare den rette og så prøv igen). Så angiver du disse streger \\ (altgr og tasten med større end og mindre end). Så skriver du (jeg tror det er) \\www.msn.dk
Det skriver du i feltet og trykker enter.
Så kører den igennem med en lang scanning så det tager lidt tid...

Efter det burde den sige nogle ting. Fordi min pc er korrekt og ikke syg så ved jeg ikke hvad der skal stå. Skriv til mig hvad der står og om det hjalp. Altså når den er færdig med det så prøv at downloade explorer-9 igen.

Håber det hjalp denne gang. Skriv hvis ikke.
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
05. februar 2012 - 10:20 #5
Det hjalp ikke min computer kan stadig ikke downloade noget som helst..
Avatar billede tintir Nybegynder
07. februar 2012 - 15:52 #6
Så er der en fejl på din pc. Hvis du skal have lavet det så skal du kontakte din udbyder. Altså et computer firma der kan reparere computere. Det kan godt koste penge, men jeg tror det er det eneste der hjælper.