Avatar billede dazler Novice
04. februar 2012 - 13:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"THE SELECTED SOURCE IS CONFIGURED AS READ-ONLY WHICH PREVENTS THE WD TV FROM SAVING THIS MEDIA LIBRARY".

Jeg har anskaffet mig en WD TV LIVE (den nye model).

Jeg har problemer med den lige fra starten. Da jeg ville tilføje mine delte mapper og drev mødte jeg dette:

"THE SELECTED SOURCE IS CONFIGURED AS READ-ONLY WHICH PREVENTS THE WD TV FROM SAVING THIS MEDIA LIBRARY".

Jeg har mine film liggende på 4 HDD i et diskkabinet tilsluttet min pc. Medieboksen er tilsuttet mit netværk.

Win 7/64 prof.

Jeg har hidtil brugt den gamle model af WD TV LIVE uden problemer af denne art.

Er der nogen der har et bud på en løsning.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
04. februar 2012 - 13:56 #1
Din deling af drevet på din medieboks er sat til kun læsning.
din nye enhed vil åbenbart gerne skrive noget til disse drev, så de skal være skrivebare i delingen.
Avatar billede dazler Novice
19. februar 2012 - 00:37 #2
@ Wally1973

Nej det var ikke forklaringen.

Efter at have reset medieboksen et par gange virkede det pludseligt.

Jeg lukker tråden.