Avatar billede sf Nybegynder
08. februar 2012 - 15:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ifilter - crawler/ add-in

nogle der kende en windows fil crawler eller en ifilter dll, ocx til vs2008
Avatar billede Syska Mester
08. februar 2012 - 17:03 #1
wooot?

Er det en spam robot eller et seriøst spørgsmål?
Avatar billede sf Nybegynder
08. februar 2012 - 17:45 #2
hvad er der galt med det?
Avatar billede Syska Mester
08. februar 2012 - 18:29 #3
Overstående virker ikke som noget C# agtigt. Jeg er 100% blank om hvad du søger.

En windows fil crawler? Skal den læse en fil, og se hvad filer den fil linker til lokal?

Lidt mere kontekst ville være dejlig.
Avatar billede Syska Mester
08. februar 2012 - 18:31 #4
Er det sådan nogle her(http://www.ifilter.org/) du leder efter? Hvis ja, hvad er det så for et fil format du mangler ... er det ocx?

Dit spm er måske reelt nok, bare lidt svært lige at sætte sig ind i, da du ikke har specielt meget info med.
Avatar billede sf Nybegynder
09. februar 2012 - 13:19 #5
sorry for det dårlige spm og lange svar :)

jeg mangler ikke et fil format.. men mangler en ocx der udnytter iFilters som jeg tilføje i min c# program og så læse tekst fra alle mulige filer
Avatar billede Syska Mester
09. februar 2012 - 19:24 #6
Jeg må melde pas. Jeg er stadig lidt forvirret om hvad du reelt søger.

Hvis du ikke har et program til at læse en fil type, så er man jo out of luck.

Du kan jo ikke læse alle filer med et program.
Avatar billede sf Nybegynder
03. november 2012 - 01:51 #7
lukker