Avatar billede knyfi Nybegynder
09. februar 2012 - 13:36 Der er 7 kommentarer

Mit msn bliver ved at logge på.

Hej jeg har et problem, med at min gamle windows 98 bliver ved at logge på msn når jeg starter den.
MSN var forud installeret på computeren da jeg fik den, og min far er  meget med at man ændre noget på hans computer.
Jeg har i mellemtiden fået en ny windows 7, hvor jeg selv har installeret msn på, men hver gang min far starter hans computer logger han på, jeg er rigtig træt af det da han ikke skal vide alt, hjælp!!
Avatar billede poko1 Ekspert
09. februar 2012 - 13:53 #1
Hvis du installerer Ccleaner kan du under fanen værktøj opstart deaktivere MSN så du selv bestemmer hvornår du vil bruge det.
http://www.filehippo.com/download_ccleaner
Avatar billede Wally1973 Praktikant
09. februar 2012 - 14:33 #2
Du behøves ikke et ekstra program til det.

Åben MSN og gå ind under indstillinger og fjern fluebenet for "start med Windows".
Avatar billede KasNi Nybegynder
12. februar 2012 - 15:42 #3
Den bedste måde er at skrive msconfig i kør. Under fanen "start" finder du Msn og slår den fra :)
Så er du 100% sikker på den ikke starter op næste gang :)
Avatar billede poko1 Ekspert
12. februar 2012 - 15:55 #4
KasNi Så var det sandelig godt du sender som svar? nu er det altså sådan at kør enten skal aktiveres under start eller du skal trykke Wintasten + R for at få dialogboksen Kør frem!
Avatar billede knyfi Nybegynder
14. februar 2012 - 09:21 #5
Poko1, dit svar er det nemmeste, da computeren allerede har Ccleaner, så jeg vil gerne give dig pointene:)
Avatar billede poko1 Ekspert
14. februar 2012 - 10:02 #6
Læg lige selv et svar som du accepterer. så du beholder dine point. :-)
Avatar billede knyfi Nybegynder
17. februar 2012 - 00:19 #7
Det gør jeg :D