Avatar billede moggy Novice
21. februar 2012 - 10:49 Der er 4 kommentarer

Avast scanning

Jeg har aldrig haft problemer med scanning i Avast, men nu oplever jeg, at scanningen går i stå efter 5% og det meddeles, at det ikke kan lade sig gøre, da "Archive is password protected". Jeg mener ikke at have indført nye passwords i systemet.
Kan der være "nogen" der er interesseret i at jeg ikke kan scanne eller er det helt banalt problem?
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2012 - 11:31 #1
hent en ny verswion her

http://www.avast.com/free-antivirus-download

tag internetstik ud af maskinen

afinstaler din avast og rens med ccleaner

instaler den nye version og registrer den

du kan prøve inden at lave en bootscanning af systemet

åben avast brugermenu
scan computer
opstartsscan

den vil så gøre det inden windows er opstartet
lad den fjerne det den finder

m.v.h
Avatar billede moggy Novice
24. februar 2012 - 08:07 #2
Det er gjort uden større virkning. Men det ser ud til på loggen, at det er programmet Soluto, der ikke vil scannes. Det forsøger jeg så at slette, da det sagtens kan undværes, men det vil ikke lade sig slette. Når jeg accepterer TILLAD sletning, står der: Could not access VBScript run time for custom action.
Hvordan kommer jeg af med programmet?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2012 - 13:01 #3
svar er kun til lukning af spørgsmål hvis du ikke opnår noget

hent revo uninstaeller freware og lad den fjerne programmet
¨

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

m.v.h
Avatar billede moggy Novice
07. marts 2012 - 12:05 #4
Det har desværre ikke haft den ønskede virkning.
Så det må være noget andet end Soluto, der blokerer for den fulde scanning.