Avatar billede webbe Nybegynder
22. februar 2012 - 13:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CKEditor problem

Hej eksperter

Jeg er i gang med at skulle integrere CKEditor og CKFinder og har nogle store problemer med det.

Første problem er at jeg ikke kan få loaded værdier fra databasen ind i CKEditor.

Jeg bruger følgende kode:

$ckeditor = new CKEditor();
$ckeditor->basePath = '/../ckeditor/';
CKFinder::SetupCKEditor($ckeditor, '/../ckfinder/');
$ckeditor->editor('CKEditor1');

Andet problem er at når jeg vil indsætte billeder kan jeg godt trykke på knappen "Gennemse", men derefter siger den at filen "ckfinder/ckfinder.html" ikke findes...

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede webbe Nybegynder
22. februar 2012 - 13:24 #1
Det skal lige siges at jeg koder i PHP 5...
Avatar billede webbe Nybegynder
22. februar 2012 - 13:33 #2
Har fundet løsningen på at loade indholdet fra databasen, men kan stadig ikke få CKFinder integrationen til at virke...
Avatar billede webbe Nybegynder
23. februar 2012 - 09:02 #3
Det var så en sti der åbenbart skulle rettes...