Avatar billede dumdum Nybegynder
22. februar 2012 - 21:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Send/modtag - for mange opgaver - outlook 2010?

Hej

Der er opstået en pudsighed i min outlook 2010. Når jeg vælger send/modtag, så kommer der den klassiske "hente-mails-boks"-frem, men i stedet for at lave 2 opgaver (sende post / hente post), så siger den nu 5 ud af 6 opgaver udført. Men i opgavelisten er der ikke flere opgaver end de to, der plejer at være: send og modtag.

Hvad kan det være? - Og hvad er alle de opgaver, som ikke står nogen steder?

Bonusinfo:
-> Fejlen er opstået efter jeg ændrede navnet på den konto, som jeg har tilknyttet outlook.
-> Jeg har prøvet at slette kontoen og oprette den igen. Det ændrede ikke noget.

Hvordan finder jeg ud af, hvad alle de opgaver er - og hvordan kan jeg lave det om, så den kun udfører 2 opgaver.
22. februar 2012 - 21:47 #1
Check her ->

... [Kontoindstillinger] [E-mail]
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. februar 2012 - 22:23 #2
Hvad skal jeg tjekke?

Der står kun een konto, som er den, den skal sende og modtage fra - og det er den, der hele tiden har været der. Jeg forstår ikke, hvordan det kan generere så mange opgaver ved send/modtag?
22. februar 2012 - 22:27 #3
(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. februar 2012 - 22:31 #4
?
22. februar 2012 - 22:36 #5
(Altså om der skulle være indlæg fra andre der 'kigger' med i denne tråd ?)
Avatar billede dumdum Nybegynder
22. februar 2012 - 23:06 #6
Ja okay. Hm det virker ikke sådan. Det er godt nok mystisk. Det er jo ikke det største problem i verden. Det ville bare passe mig bedre, hvis antallet af opgaver svarede til antallet af opgaver.
Avatar billede dumdum Nybegynder
03. marts 2012 - 11:26 #7
Lidt søgning viser, at jeg ikke er den eneste problemet
http://www.outlookforums.com/threads/46684-outlook-send-receive-progress-problem

men det lader ikke til, at der er nogen, der kender til det herinde? Gad vide hvor man skal søge for at få hjælp til det tossede problem.
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. marts 2012 - 17:04 #8
Det fortoner sig i det uvisse, hvad dette problem er, og hvordan det løses.