Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
22. februar 2012 - 21:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort ? Problem i spil

Hej.

Her for noget tid siden er min macbook air 13" begyndt at hakke lidt i billederne i dette spil. Ved ikke om det er grafikkortet der er noget galt med eller om det er spillet, håber i kan hjælpe her er nogle screenshots så i kan se det.

[img]http://imageshack.us/photo/my-images/31/skrmbillede20120222kl21.png/[img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/267/skrmbillede20120222kl21.png/[img]
[img]http://imageshack.us/photo/my-images/638/skrmbillede20120222kl21.png/[img]
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
22. februar 2012 - 21:58 #1
Det er værre end i lige kan se på disse billeder.
Og kommer heller ikke med det samme jeg starter spillet, ca, efter 30 min - 1 time
Avatar billede pstidsen Novice
22. februar 2012 - 22:35 #2
Nu kan jeg ikke lige se hvad det er for et spil, men hvordan i al verden har du fået ind i hovedet at du skal spille computerspil på din MAC?! Det er de absolut ikke beregnet til. Man siger: Hvis man vil spille, så vælg Windows!

Dit grafikkort er nok et Intel HD Graphics 3000 med 384 MB DDR3 SDRAM hukommelse og det er mildest talt elendigt! Se her: http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html

For at vi skal komme videre uden at du skal købe en ny computer så skrive lieg hvad det er for et spil.

I øvrigt: Bliver computeren meget varm under "spil"?
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
22. februar 2012 - 22:48 #4
Det er World Of Warcraft, og har spillet på denne computer i over en måned og det har kørt som smurt i olie, men så kom det her for nogle dage siden.

Mit grafikkort er NVIDIA GeForce 320M 256 MB.

Har kun mac, og vil aldrig have en Windows computer!
Avatar billede pstidsen Novice
22. februar 2012 - 22:52 #5
Bliver computeren varm under spil?????

Mac er og bliver andre gamercomputere...
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
22. februar 2012 - 22:56 #6
ja det gør den. men det er jo kun på det sidste den er blevet sådan ?
Avatar billede drgonzo Praktikant
23. februar 2012 - 09:39 #7
Man kan nu sagtens "game" på en MAC. Mange spil laver deciderede MAC versioner og ellers kan man jo køre windows i bootcamp på sin MAC. Jeg ville aldrig selv røre en MAC, men sådan er vi jo så forskellige.

Har du nyeste Grafik kort driver installeret?

har du prøvet at fifle lidt med indstillingerne i WOW?

Det er lidt svært at se ud fra billederne hvad der præcist går galt, kan du ikke prøve at beskrive problemet lidt? Kommer der artifacts i billedet kan det meget vel være den bliver for varm.

Hent evt temperature monitor til MAC http://download.cnet.com/Temperature-Monitor/3000-2094_4-41089.html  check hvad de forskellige temps er ved opstart og hold løbende øje med hvad de udvikler sig til når problemet er værst..

Hvor gammel er din mac, hvor står den osv. Det kan sagtens være den trænger til at blive renset for støv.
Avatar billede christianhansen90 Nybegynder
21. marts 2012 - 21:04 #8
har fundet ud af det, tak for hjælpen.