Avatar billede stephanwagner Nybegynder
24. februar 2012 - 23:17 Der er 1 kommentar

Mac Outlook opsætning virker ikke.

Hej

Hvorfor kan jeg ikke få forbindelse til exchange serveren fra min Macbook med hverken Mac Mail eller Mac Outlook 2011??

Jeg kan godt opsætte den fra min iPhone uden problemer og fra min iPad men det vil ikke virke fra computeren.

Jeg opsætter den med disse info:

Navn: Stephan Wagner
E-mail: sw@stp.dk
Brugernavn: sw
Password: (Mit kodeord)
SSL: Nej
Server: mail.stp.dk

Disse info virker fint på henholdsvis iPad & iPhone men ikke fra Macbook'en.
Avatar billede ndifil Nybegynder
07. marts 2012 - 13:12 #1
Mac Outlook 2011 understøtter ikke Exchange 2003
Opgrader Exchange til 2007 eller 2010

Se dette link
http://eightwone.com/2011/02/28/mac-outlook-2011-exchange-2003/

/Finn