Avatar billede olai Juniormester
27. februar 2012 - 15:16 Der er 1 løsning

Start flashplayer med genvejstaster eller link

Hej Eksperter

Her et lidt usædvanligt (?) spørgsmål.

Min stedfar syntes dr´s bonanza site er fantastisk.

Eneste problem er bare at han er født blind, og har
derfor ingen muligheder for at navigere med en mus.
Han klarer sig fint med et hav af genvejstaster.

Dette begrænser dog imidlertid mulighederne på internettet.
Jeg forsøgte at lave genveje til en serie på bonanza, til hvert
afsnit. Det gik som sådan også fint nok, bortset fra én ting.

Han kan ikke starte flashplayer manuelt, da han jo ikke kan styre
musen hen på play....

Er der nogen mulighed for at aktivere flashplayer med en genvejstast, eller kan man aktivere på en anden måde ved at tilføje en tekst i genvejen... ??

Det pudsige er så at nogle af genvejene førte ham ind til en flashplayer der startede selv... Andre gjorde ikke....

F.eks : http://www.dr.dk/bonanza/serie/drama/matador.htm?needle=undefined&type=undefined&limit=undefined&assetId=40408
(denne starter ikke af sig selv)

Mvh
Olai
Avatar billede olai Juniormester
01. oktober 2012 - 14:46 #1
Ingen forslag, fandt heller ikke selv løsningen.

Lukker her...