Avatar billede zerocrash Nybegynder
29. februar 2012 - 21:11 Der er 1 løsning

vBulletin 4.1.10 - Hvor er "Hidden"-rækken for users?

Jeg vil gerne resette mit vB-board for en bestemt usergroup, hvor nogle settings er sat forkert, herunder hidden-users featuren.

Fremfor at gennemgå alle profiler manuelt, vil jeg gerne kunne slå denne "Hidden" funktion op i MySQL-db'en - men jeg har indtil videre ledt forgæves efter dens placering.

Jeg er med på, at det er en on/off - altså 0/1 der skal sættes, men jeg kan ikke finde rækken i db'en hvor denne funktion er.

Umiddelbart ville jeg jo tro det var tabellen "user" som indeholdt den, men her er ALLE andre indstillinger for profilerne, undtaget "Hidden user"-flaget - ironisk. Jeg har efterfølgende skannet de fleste tabeller igennem, uden gevinst..

Nogen der kan assistere?
Avatar billede zerocrash Nybegynder
16. april 2012 - 19:03 #1
Lukker