Avatar billede haverslev Novice
03. marts 2012 - 14:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Points til 220661

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/957764
Avatar billede 220661 Ekspert
03. marts 2012 - 14:58 #1
Tak fordi du vil dele pointene med mig. Det er jeg da glad for.

Jeg kunne bare ønske mig at jeg bliver fri for disse bemærkninger.
Og det ærgrer mig grænseløst at der er en del tråde der bare forsvinder ud i den blå luft, ved så at dukke op når de lukkes.
Har du oplevet det samme haverslev?
Det er sikkert noget jeg bare må leve med (suk).
Avatar billede haverslev Novice
03. marts 2012 - 16:05 #2
ja jeg har haft et par enkelte spørgsmål, der først har været response på - samtidig med at de blev afsluttet