Avatar billede Jan Nybegynder
05. marts 2012 - 08:45 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved indlæsning af dr.dk

Jeg kan ikke længere indlæse dr.dk, får denne fejlmeddelelse:

Fejl 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Serveren lukkede forbindelsen uden at sende nogen data.

Problemet er det samme i både Chrome og IE...
Vi har to computere på netværket, og det er kun min det er galt med...
Har prøvet med CCleaner, men det hjalp ikke...

Hvad sker der lige???
Avatar billede cyberspace Nybegynder
05. marts 2012 - 10:16 #1
Avatar billede Jan Nybegynder
05. marts 2012 - 10:41 #2
Intet brugbart der :-(
05. marts 2012 - 17:39 #3
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Browser Version ?

Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede Jan Nybegynder
05. marts 2012 - 18:45 #4
Windows 7. Google Chrome og Internet Explorer. Og ja, fra det ene øjeblik til det andet...
05. marts 2012 - 20:00 #5
SYSTEMGENDANELSE et 'par' dage bagud ...
Avatar billede Jan Nybegynder
05. marts 2012 - 21:45 #6
God idé, men den eneste på listen er fra tidligere i dag, så det får jeg ikke noget ud af...
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. marts 2012 - 08:30 #7
had du prøvet at nulstille dine web browsere?
Avatar billede Jan Nybegynder
07. marts 2012 - 10:51 #8
Har nulstillet IE, men ved ikke hvordan jeg nulstiller Chrome
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. marts 2012 - 14:05 #9
bruger ikke selv crome  men her er hvis løsningen
The file path:
Users --> Your User Folder --> AppData (this might be a hidden folder if you aren't admin) --> Local --> Google --> Chrome --> Default

The folder "Default" contains all of the requisite settings.  To reset Chrome, close it and change the folder name of "Default" to anything else..."Default old" or "Default broken" or whatever else you like.  Once you reopen Chrome it will be reset!

If you want to retain some settings (especially things like bookmarks and login info) you can copy (don't just move them because they should be kept intact as backups; copy them) those files into your new Default folder any time that Chrome is closed.

Kort sagt du skal finde default folderen der hører til crohme og denne skal så lige renames
Avatar billede Jan Nybegynder
07. marts 2012 - 14:38 #10
Så fik jeg da lært at nulstille Chrome... men det løste ikke problemet... stadig:

Fejl 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Serveren lukkede forbindelsen uden at sende nogen data.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. marts 2012 - 10:14 #11
hvad med firefox?
Avatar billede Jan Nybegynder
08. marts 2012 - 15:27 #12
Firefox kan heller ikke, den skriver:

Forbindelsen blev nulstillet
Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.
Avatar billede Jan Nybegynder
08. marts 2012 - 15:31 #13
Og Opera skriver:

Forbindelse lukket af serveren
Avatar billede Jan Nybegynder
29. april 2014 - 08:22 #14
Lukker spørgsmålet