Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. marts 2012 - 16:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PSU / Gaming

Hey folkens..

Skal købe en PSU til min gamer maskine som jeg skal købe, men hvilken en ville være bedst( vil helst have en PSU fra cooler master eller Corsair.)

ASUS Rampage IV Formula, Socket-2011 ATX

Corsair H100 Hydro

Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB

Intel® Core i7-3820 Processor Socket-LGA2011, Quad Core,

1 stk. GTX 680 når det kommer ud. Måske senere 2 :)
Avatar billede kimtheman Novice
19. marts 2012 - 17:44 #1
du skal have en PSU til din gamle maskine. Altså en du kører og bruger nu?

Er det tilfældet forstår jeg så ikke linjen "1 stk. GTX 680 når det kommer ud. Måske senere 2 :)"?

Og ellers med de spec. virker maskinen da heller ikke så gammel endda.
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
19. marts 2012 - 17:59 #2
Skal købe ny maskine med de spec´s jeg har skrevet.. og skal jo også have et grafikkort og har valgt at købe et gtx 680 når det udkommer ( da det ikke sælges i nu)

Vil bare gerne vide hvad for en PSU jeg skal købe hvis nu jeg skulle have 2 af dem, eller bare 1 styks.