Avatar billede loevgaard Novice
23. marts 2012 - 19:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Der misbruges en hel side på indholdsfortegnelse - hvorfor?

Måske ikke den mest sigende overskrift, men hvis I tager et kig på den færdige pdf, som kan ses på flg. link

http://dl.dropbox.com/u/5941292/Pages%20from%20Rapport.pdf

vil I se, at på første side er der ingenting, men fortsætter i stedet på næste side. Første side er med andre ord spildt og jeg ved ikke hvor fejlen ligger i koden.

Koden kan ses i flg. tekstdokument:
http://dl.dropbox.com/u/5941292/Kildekode.txt

hvor de første mange linjer kode er hvordan kapiteloverskriften skal se ud.
Det sidste er så hvordan indholdsfortegnelsen skal vises i den færdige pdf.

Jeg håber at nogen af jer kan se, hvor fejlen ligger.

På forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2012 - 19:47 #1
Det er ikke kildekoden, det er et såkaldt sniplet, dvs. noget man ikke bare kan kopiere og køre på sin egen maskine. Lav venligst et fuldt minimalt eksempel og post det.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2012 - 19:50 #2
Og dog, hvad tror du lige denne gør:

\addtocontents{toc}{\protect\newpage}
% Fremtvinger sideskift i indholdsfortegnelsen hvis nødvendig

nok ikke videre smart at starte ToC med en \newpage (kig selv efter i fil.toc)
Avatar billede loevgaard Novice
24. marts 2012 - 11:57 #3
Ok, det virkede at fjerne det du skrev! Tak for hjælpen, lav et svar jeg kan give dig point for! :)
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2012 - 12:05 #4
Linien kan anvendes inde i teksten, for at indsætte \newpage et specifikt sted i TOC filen
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2012 - 18:31 #5
Tak for point