Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2012 - 17:26 Der er 1 løsning

Mac Server og fjernadgang

Jeg er totalt blank overfor Mac. Indtil videre...

Antag man har en pænt stor maskine med en Mac Server af nyere udgave. Kan flere personer, flere logins, tilgå den som "fjernskrivebord", fra Mac, Windwos, Linux (og venner)?

I bekræftende fald, kan disse personer afvikle udviklingsprogrammerne til at udvikle apps til iPhone (og lignende) over "fjernskrivebordet"?

Og igen i bekræftende fald, kommer jeg sikkert senere med spørgsmål om størrelse og kapacitet, når jeg finder ud af hvor mange, der skal bruge den samtidigt.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. september 2014 - 08:13 #1
En anden mulighed er selvfølgelig at købe en hulens masse små MAC-er, og så bruge dem.