Avatar billede kimwright Nybegynder
03. april 2012 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

driver til Medietouch

Hej Eksperter.

Jeg har en Acer Aspire 7738g, efter jeg har opdateret til windows 7 mangler jeg en driver - ude i siden af tasteturet er der sådan en touch menu - til at skrue op- og ned for lyden og skifte sang osv... men denne er inaktiv og kan ikke finde driver til det nogen steder, så vidt jeg ved hedder det "MedieTouch"

Håber nogen kan hjælpe, har prøvet at google, og køre slimdrivers, har ikke fundet noget der kunne hjælpe mig
Avatar billede claes57 Ekspert
03. april 2012 - 17:57 #1
http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/drivers
bladre du frem til din maskine, og vælger windows 7.
Så er der 2 drivere, der er interessante
TouchPad ALPS Touchpad Driver
TouchPad Synaptics Touchpad Driver
den sidste er sikkert stavepladen (!), så den første er nok den, du mangler.
Men se også på resten af listen - det er drivere, som win7 ikke kender, og som du derfor vil få en bedre/hurtigere maskine ud af at have installeret.
Avatar billede kimwright Nybegynder
05. april 2012 - 21:06 #2
Claes57 -  desværre ingen succes, havde prøvet begge, har også hentet noget "acer update" som ikke kunne finde en manglende driver, og i enhedshåndteringen mangler der ingen drivere :(
Avatar billede claes57 Ekspert
06. april 2012 - 10:42 #3
prøv lige med chipset-driveren fra acer (samme link) - det kan være at den har et kald, der gør, at win kan finde den anden touchpad.
Avatar billede kimwright Nybegynder
11. september 2012 - 08:30 #4
lukker her ingen løsning