Avatar billede NeroBan Novice
03. april 2012 - 19:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan man streame fra apple tv til pc

Hey

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg kan se hvordan jeg streamer indholdet fra apple tv på min pc?
Avatar billede Toxen Nybegynder
03. april 2012 - 21:16 #1
Er det ikke bare airplay du skal bruge?:)
Avatar billede nemlig Professor
03. april 2012 - 21:23 #2
Øhh - fra Apple TV til PC??? Mener du ikke, hvordan du streamer indhold fra din pc til dit Apple TV?

I så fald streames fra Itunes på din PC, men det forudsætter, at du "Slår deling i hjemmet til" under menupunktet avanceret i Itunes, samt du på dit Apple Tv aktiverer Airplay.
Avatar billede NeroBan Novice
03. april 2012 - 22:56 #3
Øhh - nej... Det er en apple tv 1. generation som ikke har airplay men tilgengæld har den en harddisk med 160GB. Men jeg kan bare ikke streame det indhold desværre... Så hvis der er nogen ideer til hvordan det kan lykkedes vil jeg være glad

På forhånd tak
Avatar billede NeroBan Novice
07. april 2012 - 16:52 #4
Lukker :-(