Avatar billede imy Nybegynder
13. april 2012 - 12:33 Der er 5 kommentarer

Copy/paste problemer

jeg har et mærkeligt problem! det begyndte for et apr uger siden...

når jeg kopierer noget i excel, så kan jeg ikek sætte den ind på anden måde en 'tekst'. normalt burde man kunen sætte ind som værdier, tekst og nogel andre muligheder... de muligheder får jeg ikke...

derudover vil min formatpensel ikke virke i excel, men virker fint i word.

desuden kan jeg ikke sætte en hjemmeside som jeg har kopiereret ind på anden måde end tekst! dvs. jeg får ikke sat banner og billeder ind og billedet beholder selvfølgelig ikke formatet...

det er et kæmpe problem for mig, da jeg arbejder meget i MS-pakken.

er det overhovedet en MS fejl eller en computer fejl?

jeg ahr lige reinstalleret min MS office 2010 og opdateret med det nyeste opdatering.

ser frem til at høre jeres kloge bud på hvad jeg kan gøre...
Avatar billede 220661 Ekspert
13. april 2012 - 18:10 #1
Når du kopierer og skal sætte ind, hvad sker der hvis du vælger "indsæt speciel" og vælger alt?
Avatar billede imy Nybegynder
16. april 2012 - 07:55 #2
jeg får valget mellem 'unicode-tekst'og 'tekst'. før i tiden kunne jeg vælge bl.a. værdier, formater osv.
Avatar billede tommyv Nybegynder
20. april 2012 - 15:35 #3
Jeg har præcis det samme problem, så jeg lytter lige med :)
Avatar billede bory Nybegynder
13. maj 2012 - 08:13 #4
Jeg havde same problem, det skyldtes tilsyneladende en interferens fra Skype click to call pluginet. Gå til control-panel, afinstaler programmer og afinstaler skype Click-to-call. Det var den løsning jeg fandt på en engelsk tråd om samme problem og det hjalp for mig. I kan evt. teste om jeres problem er det samme ved at lukke alle browsere. Det burde midlertidigt løse problemer hvis det er Click-to call der driller. Lad mig høre om det virker.
Avatar billede bory Nybegynder
13. maj 2012 - 09:29 #5
se ovenfor, er ny til siden og vidste ikke at man tilsyneladende har særlige bokse til svar.