Avatar billede Keycontrol Nybegynder
14. april 2012 - 10:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Google eksempelvisning viser one.com

Google eksempelvisning viser en min hostmaster, one.com's preinstallerede side (default.html). Jeg har slettet den og indexsiden vises i googles cache-visning.
Er der nogen som kan hjælpe?
n e p t u n p l a s t . c o m
Avatar billede keysersoze Guru
14. april 2012 - 10:13 #1
Cache-visningen opdateres efterhånden som søgemaskinernes robotter kommer forbi og opdager det nye indhold - det er altså et spørgsmål om tålmodighed, men jo mere du gør for at få linkbuildet osv jo hurtigere vil det gå.
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. april 2012 - 11:11 #2
Offtopic: Gode gamle Panther Plast. :o)
Søn af Fragevej 69
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2012 - 11:41 #3
den virker da godt nu
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. april 2012 - 11:46 #4
Hos mig viser den stadig one.com som preview på google.dk
Tror det er hvad spørger spørger til. :o)
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
14. april 2012 - 12:42 #5
Det er lige præcis problemet: preview viser one.com, selvom cache-versionen er rigtig?
Altså startside-preview viser one.com
Jeg går ud fra at preview viser index.html?
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
14. april 2012 - 13:04 #7
@jakobdo:
Fra http://sites.google.com/site/webmasterhelpforum/en/faq-instant-previews#02

Q: How often are previews updated?
A: Previews are generally updated regularly or re-generated on the fly when requested by users. In some cases, it's possible that preview images are not updated as frequently as we normally crawl and index the page. It is not possible to manually request an update of a preview image.

Jeg læser det som om, google opdaterer preview billeder sjældnere end siden.

Det er da bare irriterende, men nu venter jeg og ser.
Tak for svarene.
Avatar billede keysersoze Guru
14. april 2012 - 13:35 #8
og tak for fair uddeling af point...
Avatar billede Keycontrol Nybegynder
14. april 2012 - 14:15 #9
@keysersoze

I lige måsen, jeg ville lukke tråden og jeg forsøgte at give mig selv nul point, men det var ikke muligt.

Her får du så pointene, så ved du nok hvor du kan gøre af dem:)
Avatar billede keysersoze Guru
14. april 2012 - 19:03 #10
Du kan ikke ændre pointgivning efter et spørgsmål er afsluttet.