Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2012 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kontakt til domæne

Hej

Jeg er købt domænet sosuvideo.net og hosting hos pacifichost.com

På mit trådløse internet (fra 3) kan jeg fint komme i kontakt med siden, men via mit private net fra Fullrate fejler den.

Nogen der ved hvad det handler om?

Det er gået over 24 timer fra oprettelsen og jeg har fået hjælp til DNS fra Supporten osv så det burde da være på plads, eller hvad?

/Henrik
Avatar billede swiatecki Novice
16. april 2012 - 10:59 #1
Den går fint i gennem her (Uni-c/forskernetter)

Prøv at køre en nslookup fra på den forbindelse der fejler og se om DNS-indstillingerne er slået igennem
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2012 - 11:42 #2
Hmm. JEG skiftede til Googles DNS servere og nu virker det.

Mystisk...
Avatar billede hhjensen Nybegynder
16. april 2012 - 22:21 #3
Lukket