Avatar billede papacs Nybegynder
25. april 2012 - 17:54 Der er 1 kommentar

joomla template udseende fucker

Hej jeg er ret ny i joomla.
Jeg har installeret et template fra http://www.freshjoomlatemplates.com/
og det har virket fint. i går ville jo inkludere nogle picasa gallerier på min side og fik problemer, jeg installerede en udvidelse fra www.OopsTouch.com men kunne ikke lide og fjernede den igen.
Fandt så ud af jeg 'bare' skulle skifte joomla editor til fra tinyMCE til codeMirror og så måtte jeg gerne bruge embed tags i artikler. Men hov oopstouch udvidelsen hvade nu rodet i udssende på min side, så de bløde kanter på forside slideshow og menuknapperne var væk og nederst på alle sider er der en grå bjælke og FB, twitter osv ikoner er nu placeret for langt nede.
Jeg afinstallerede og geninstalleret templaten fra freshjoomlatemplates men det ændrede ikke.
Hvordan får jeg lige 'udgangpunktet' genetableret. Vil være lidt overkill at slettet alt og geninstallere...
Nogle idder, siden er på http://www.ehonning.dk/
Avatar billede papacs Nybegynder
27. april 2012 - 12:56 #1
nå, fuck det sletter alles og geninstallere...