Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 18:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

explorer fryser

et sp.mål - ikke fra mig men på vegne af en bekendt af mig!
er windows 7 og explorer 9. og bruger ccleaner samt mic. security essentials!

flg. er problemet (hendes egne ord):

"jeg har nogle problemer med min pc den får kolde fødder og går kold gerne når jeg skifter fra en website til en anden min skærm er så også blevet smittet men den kommer dog igen det gør hr pc ikke jeg ved at hvis det sker med en bærbar ja så er det fordi den er blevet for varm kan det også være tilfældet her eller skal den til doc og ha en pille ?? ( min pc er 8 mdr gammel )"
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 19:08 #1
OG - tillæg til sp.målet:
flash-player er opdateret!
frysningen sker normalt i.f.m. you-tube samt poker på facebook!
Avatar billede Vandreren Novice
27. april 2012 - 21:09 #2
skal den til doc og ha en pille ??

Ja, formentlig. Kraftig medicinering er utvivlsomt den bedste behandling.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2012 - 21:18 #3
no. 2 kommentar: skú´det være en vits?
Pc`en er 8 mdr. gammel!
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2012 - 06:53 #4
afslutning af spørgsmålet:
hun har ikke længere problemet og jeg ved ikke hvorfor!
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2012 - 09:39 #5
??? - ??? - ???