Avatar billede sorenfrederiksen Nybegynder
29. april 2012 - 23:26 Der er 4 kommentarer

Mistet 5 gb feriebilleder

Hej

Jeg har været ude at rejse i et par måneder. I Vietnam var jeg uheldig at få stjålet mit spejlrefleks - øv øv øv. Forsikringen dækkede dog, og jeg tænkte det var okay fordi jeg havde taget backup af mine billeder to dage inden - TROEDE JEG.

Da jeg nogle dage senere tjekker USB'en kunne jeg ikke finde billederne. Mapperne var tomme! Jeg fandt dog ud af, at ud af de otte gb så var de fem brugte, så jeg tænkte de måtte sku være der et sted.

Efter jeg er kommet hjem har jeg prøvet at finde billederne, fandt kun 40. De er der ikke. Og efter at have kørt et recovery program kan jeg nu se at der kun er brugt 250 megabyte ud af de 8 gigabyte på disken.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få genskabt billederne? Det er fandme træls :-(

Mvh Søren
Avatar billede Peter966 Nybegynder
30. april 2012 - 07:26 #1
Hej... Ved ikke hvilket recovery program du har brugt, men jeg kan anbefale RECUVA. søg evt. selv på nettet efter et sted at downloade det. Det er gratis.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2012 - 08:43 #2
Her er lidt forskellige muligheder:
http://digifile.dk/download.php?katid=33
Har ikke selv prøvet Recuva, men det har været omtalt her før, så enig i #1 om at afprøve det.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. april 2012 - 08:44 #3
Avatar billede pstidsen Novice
02. maj 2012 - 22:07 #4
Recuva er nemt og bedst =) Held og lykke!