Avatar billede Kr3ll3GH4b Nybegynder
01. maj 2012 - 19:55 Der er 3 kommentarer

Hjælp til router/access point/bridge

Nogen der ved hvordan jeg laver en router om til et access point/bridge? har et modem og to routere, den ene skal bare virke som access point/bridge men hvordan gør jeg det? har næsten prøvet alt, men intet har virket. Det drejer sig om en D-link dir635 som skal virke som router, og en D-link dir655 som skal virke som access point/bridge, men hvordan gør jeg sådan at de kører på samme ip-adresse? (ved godt at jeg skal putte kablet fra routeren ind i en lan-port og ikke WAN) Nogen der har et forslag eller bare et eller andet, synes virkelig jeg har prøvet alt!
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2012 - 20:39 #1
Tilslut access pointet til din computer, direkte med lan-kabel

1. Login i access pointet
2. Ændre ip-en for access pointet, til noget andet end din router.
3. Fjer DHCP-delen fra access pointet
4. Ændre navnet på wifi delen i access pointet.
5. Tilslut access pointet til routeren (LAN - LAN)

Håber du får noget ud af det jeg har skrevet, ellers må du skrive igen :)
Avatar billede Slettet bruger
14. maj 2012 - 15:27 #2
Fik du det til at virke ????? :)
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2012 - 21:42 #3
?????????